דף נחיתה – (Landing Page) מה זה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד (בניגוד לאתר אינטרנט שלם בעל דפים מרובים) המוקם ברוב המקרים על מנת שיגיעו אליו (״ינחתו בו״).
מגיעים אליו דרך קישור של פרסומים שונים כגון באנרים וקישורים (ובפרט בפרסום ממומן באינטרנט) בין היתר דרך דיוור אלקטרוני והודעות SMS.

תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת לבו של המבקר למסר ספציפי (מכירה או שכנוע) ולהניעו להמשך פעולה של השארת פרטים (מתן ליד) ואף קנייה ישירה של המוצר.
בנוסף לכך מטרתו לגרום למבקר להרגיש שהוא הגיע בדיוק למוצר או השירות אותו חיפש.

עמוד בית באתר אינטרנט הוא עמוד המקדם את פני המבקרים באתר שלם ומציג את התועלות למבקר – אך לא ממקד את המידע לשירות אחד או הנעה לפעולה ספציפית.

מהם היתרונות הבולטים של דף נחיתה (על-פני אתר אינטרנט)?

  1. מדובר בעמוד אחד, קצר לרוב, הלוכד את תשומת לב הגולש ומציג לו מוצר או שירות ספציפיים בצורה תמציתית. 
  2. דף נחיתה לרוב יכיל עיצוב מזמין ואלמנטים גרפיים המעודדים את הגולש לפעול – טופס השארת פרטים, כפתור רכישה, הרשמה לרשימת תפוצה ועוד.
  3. דף נחיתה הוא לרוב תוצר של מסע פרסום מפולח ייעודי ויתרונו של גורם זה על פני אתר רגיל זה שהוא, מהגדרתו, מופרד מהמראה הכללי של האתר – לכן, החופש העיצובי בו גדול יותר וניתן "לשבור" את התבנית של האתר.
    ניתן למצוא כי מרבית הפרסומות המצויות בתוצאות החיפוש הממומן במנועי החיפוש מובילות למעשה לדפי נחיתה – וזאת על מנת למקסם את הרווח הפוטנציאלי מהשקעה כלכלית בפרסום.

עקרונות חשובים בבניית ועיצוב דף נחיתה:

  1. עיצוב מקצועי המעביר את המסר הברור של המפרסם, ומטרתו להניע את הגולש לפעולה.
  2. כתיבת כותרת ברורה של תועלות המוצר והשירות המוצע, המניעה את הגולש לפעולה.
  3. טקסט קצר המבליט את יתרונותיו של תועלות המוצר ומאפייניו.
  4. תמונות הממחישות ומבטאות את השימוש במוצר או בשירות.
  5. השארת פרטי התקשרות (לרוב שם מלא, דואר אלקטרוני וטלפון היוצרים ״ליד״)
  6. קישור למידע מורחב על השירות/מוצר, או קישור לעמוד הבית.

הצטרפו אלינו ותוכלו להתחיל לבנות ולעצב דפי נחיתה בצורה קלה, יעילה ומקצועית!