077-4405268

ניהול אנשי קשר

ניהול נכון של אנשי קשר ויצירת מועדון לקוחות – איך עושים את זה?

אנשי הקשר שלכם הם מאגר נתונים חשוב ביותר. ארגון וניהול נכון של אנשי הקשר ויצירת מועדון לקוחות משלכם יכול למנף את העסק שלכם, שיווקית וכלכלית.
אי אפשר להתעלם מן העובדה שמועדון לקוחות מהווה את הדרך האולטימטיבית לשמירה על קשר עם לקוחות קיימים, לצמיחה פיננסית ולמקסום הרווחים.
כל זאת ועוד, בהנחה שהמועדון, מנוהל נכון על ידי מערכת דיוור מתקדמת ושהלקוחות נתנו את הסכמתם.
אז איך מגיעים לניהול נכון של אנשי הקשר ויצירת מועדון לקוחות?
כל בעל עסק כבר יודע כי הקמת מועדון לקוחות זו משימה הכרחית אך עם זאת לא פשוטה כלל. כיום, עסקים מוצלחים מגיעים למעמד זה ולו רק בגלל שהם מתפעלים מערכת מתקדמת של שירותי דיוור אלקטרוניים במייל וב- SMS.
מערכות ייעודיות מסוג אלו מועילות ויעילות לשימור לקוחות שכבר רכשו מוצרים או שירותים מהעסק בעבר וזאת בהנחה שלקוחות אלו הסכימו להיכלל ברשימת הדיוור של העסק לצורך קבלת עדכונים והודעות.

למה מועדון לקוחות הוא הכלי הכי חשוב בעסק?

מועדון לקוחות הוא ה– מקום בו מרוכז מאגר הנתונים של לקוחות העסק. מדובר בלקוחות שרכשו מוצרים או שירותים בעבר ונרשמו לחברות במועדון הלקוחות, אם בחנות הפיזית או אם דרך אתר החברה.
לחברות במועדון לקוחות ישנן יתרונות רבים– היא מאפשרת ללקוח לקבל עדכונים או מידע על מוצרים חדשים, ליהנות מהטבות מיוחדות ומבצעים ולקבל ניוזלטר או הודעת SMS להן ערך מוסף.
גם עבור העסק היתרונות אינם מועטים– סביר להניח כי לקוח אשר מתעדכן באופן תדיר תוך קבלת הודעות במייל או ב–SMS על מבצעים אטרקטיביים, ישוב ויבצע רכישה חוזרת מהחנות או מהאתר.

בעידן הנוכחי מועדון לקוחות הוא כבר חלק בלתי נפרד מכל עסק ולכך רגיל הצרכן הממוצע. יתרה מכך, ביחס לחלופות אחרות, מדובר בשיטת שיווק ישירה ולה עלויות מצומצמות, מה גם שבעזרתה ניתן לנהל את מסד הנתונים של העסק בצורה יעילה ולמקסם את קיומו.
לכן כיום, אין זה בלתי נמנע ועל כל עסק לקדם ולטפח מועדון לקוחות בדרך אפקטיבית ויעילה.
ואם באפקטיביות ויעילות עסקינן, כאן מערכת הדיוור והסמס המתקדמת של SLNG נכנסת לתמונה, בעזרתה תוכלו לשמר לקוחות קיימים באופן יעיל ואפקטיבי במיוחד ולשלוח להם באופן קבוע ניוזלטר במייל או ב– SMS בהתאמה מלאה לצרכיו של העסק ולשיקוליו.
לכן יצרנו עבורכם מערכת לניהול אנשי קשר ומועדון לקוחות, המאפשרת לכם ליצור שיווק דיגיטלי חכם: עדכון אוטומטי של אנשי קשר וקבוצות, הקצאת אנשי קשר לקבוצות חדשות, דירוג אנשי קשר לפי מידת המעורבות שלהם בפעילות שלכם ועוד.
כל אלו יאפשרו לכם לעבוד פחות ולהשיג יותר.
מערכת הדיוור וה-SMS של חברת SLNG מציעה אפשרויות רבות, ביניהן:

והכל – מבלי להפר את חוק הספאם!