077-4405268

איך מבטיחים שהאימייל שאני שולח לא יגיע לתיבת קידום המכירות ב Gmail?

שלחתם אימייל והוא הגיע לתיבת קידום המכירות ב-Gmail ואתם רוצים שהוא יגיע לתיבת הדואר הנכנס הראשי (Inbox)?

אם כך כיצד ניתן להעלות בצורה משמעותית את הסיכוי של האימיילים הבאים שלכם להיכנס לתיבה הראשית ולא להגיע לקידום מכירות ב-Gmail?

בשנת 2013 Gmail עשתה מהלך משמעותי בתיבת המייל, בו חילקה את התיבות ללשוניות, כך שכל המסרים השיווקיים נכנסים אוטומטית ללשונית “קידום מכירות”.
מהלך זה הוא ידידותי למשתמש, כי בעצם מחלק אוטומטית את כל המיילים שמגיעים לתיבה ללשוניות השונות.
עבור מפרסמים ומשווקים כמוכם, הוא מהווה אתגר שיווקי, כי הוא מתייק אוטומטית את הדיוורים שלכם הרחק מהעין של איש הקשר שלכם.
Gmail מנתב את הדיוור שלכם ללשונית “קידום מכירות” כשמזהה את הדיוור כשיווקי. מאחר שאתם שולחים את הדיוורים שלכם ממערכת דיוור אלקטרוני, כפי שאתם מחויבים לפי חוק, סביר להניח שלתיקיה זו תגיעו.

החדשות הטובות

מסתבר, שלא רק משתמשים אוהבים את שיטת התיוק של Gmail ללשוניות השונות, אלא ששיטת תיוק זו טובה הרבה פעמים גם למפרסמים.
מחקרים שבוצעו בשנה האחרונה גילו, כי משתמשי Gmail בודקים באופן תדיר וקבוע את לשונית “קידום מכירות”, פותחים וקוראים בה את הדיוורים שמושכים להם את העין, שהם מכירים ואוהבים, וששיעורי הפתיחה של דיוורים לא באמת נפגעו בעקבות מהלך הלשוניות של Gmail.

רוצים בכל זאת להיכנס ללשונית המייל הראשית?

קיימות 2 דרכים להיכנס ללשונית המיילים הראשית ב Gmail:
1. הדרך הראשונה היא להכניס את המייל ממנו אתם שולחים את הדיוורים לרשימת אנשי הקשר (CONTACTS) של מי שאתם שולחים אליו את הדיוור.
זו לא פעולה שאתם עושים, אלא פעולה שצריך לעשות כל איש קשר אליו אתם שולחים דיוורים, באופן עצמאי.
נצלו דיוורים של הצטרפות, אישור, קמפיינים שונים, כדי לבקש מאנשי הקשר שלכם להוסיף את המייל שלכם לרשימת אנשי הקשר של גוגל.
מי שיעשה זאת, יראה את הדיוורים שלכם בלשונית המיילים הראשית ב Gmail.
2. הדרך השניה כרוכה גם היא בלבקש מאנשי הקשר שלכם לעשות פעולה קטנה, ואנחנו אישית אוהבים עסקים שמבקשים מאיתנו את זה, בישירות ובאדיבות.
בקשו מאנשי הקשר שלכם לגרור ב Gmail דיוור אחד שלכם מלשונית “קידום מכירות” ללשונית הראשית, ואז עונים ל Gmail "כן" כאשר שואל בראש העמוד אם לעשות זאת תמיד עם דיוורים משולח זה.
ככל שתבקשו זאת בצורה שעושה חשק, וככל שתתזמנו את הבקשה בצורה חכמה (לדוגמה, לפני מבצע הנחות גדול שאתם מציעים לתזכר את הלקוחות שלכם, ולא רוצים שהם יפספסו), כך אתם מעלים את הסיכוי שלכם להגיע ללשונית המיילים הראשית.