077-4405268

דפי נחיתה טפסי הרשמה ומה שביניהם…

אז בואו ונתחיל מההתחלה…

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט – כמו מיני אתר כזה של עמוד אחד.

דף שמגיעים אליו מקישור של מודעות פרסום שונות, והוא משמש כמו עלון או ברושור – הוא נותן מידע קצר וקולע.

המטרה של דף הנחיתה היא קבלת לידים, הרשמה לשירות כלשהו או רכישת מוצר ספציפי.

דף הנחיתה הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הפרסום באינטרנט.

מה זה טופס הרשמה?

כשמו כן הוא, טופס ובו הנמען/הלקוח משאיר את פרטיו ובעצם נרשם.

טופס ההרשמה מצורף בדר"כ לדפי נחיתה בשביל להשאיר פרטים ולקבל ע"י כך לידים, או הרשמה לשירות ו/או רכישה.

בנוסף ניתן לצרף את טופס ההרשמה לאתר של הלקוח ולהטמיע אותו באתר.

ואז ע"י הטופס ניתן להצטרף למועדון לקוחות, להירשם לקבלת ניוזלייטר, רכישת מוצר ו/או שירות, או פשוט להשאיר פרטים לצורך קבלת מידע נוסף.

דפי נחיתה וטפסי רישום במערכת SLNG

במערכת הדיוור וה-SMS של חברת SLNG ניתן ליצור דפי נחיתה משולבים עם/בלי טפסי רישום.

יצירת דפי הנחיתה יכולה להתבצע דרך בחירת תבנית משלל התבניות הקיימות במערכת ו/או עיצוב עצמאי של דף נחיתה המותאם לצרכי העסק שלכם.

דף הנחיתה יכול לכלול תמונות, תמונות רקע, סרטונים, טקסטים מעוצבים, תבליטים, מסגרות, אייקונים של רשתות חברתיות, טפסי רישום מותאמים לעסק, ועוד ועוד…

מטרת העיצוב היא לייצר דף נחיתה שמותאם במיוחד בשבילכם ובשביל העסק שלכם ללא צורך בבעל מקצוע מהתחום, אלא באופן עצמאי לחלוטין.

את דפי נחיתה שיצרתם ועיצבתם תוכלו לשלוח ללקוחותיכם באמצעות הודעות SMS ו/או דיוור אלקטרוני במערכת SLNG.

בנוסף כל הלקוחות שירשמו בטופס ההרשמה שבדף הנחיתה – יצטרפו לקבוצה שאותה תגדירו במערכת SLNG, וכך תוכלו לייצא את הנתונים בצורה קלה מהמערכת ע"י קובץ אקסל.

כפי שנאמר לעיל ניתן לבנות ולעצב במערכת SLNG טופס רישום מותאם לעסק/אתר ולהטמיע אותו באתר אינטרנט קיים שלכם ע"י קוד פשוט.

דוחות של דפי נחיתה וטפסי הרשמה

לאחר פרסום דפי נחיתה וטפסי ההרשמה תוכלו לקבל דוחות בזמן אמת עבור התוצאות של דפי נחיתה.

בדוחות תקבלו מידע אודות כל הלקוחות שנרשמו לדף הנחיתה, הפרטים שהשאירו, תאריך הרישום, קבוצת היעד אליה צורפו וניתן להנפיק דוח אקסל של כל הנ"ל.

כמו כן תוכלו לקבל דוח של כל טפסי הרישום שבניתם במערכת SLNG ממויינים לפי תאריך יצירת הטופס.

לכל טופס רישום תוכלו גם להנפיק דוח פרטני הכולל את כל הפרטים של הלקוחות שנרשמו, תאריך רישום, קבוצת יעד וכו'.

לסיום, בעידן של היום בו כל עסק חייב לבלוט בצורה שמאפיינת אותו, קמפיין המבוסס על דף נחיתה הוא הדרך המהירה, יעילה וזולה אולם הוא נקודתי ודורש שימת לב לפרטים הקטנים ביותר.

שילוב של עיצוב מנצח לצד מסרים נכונים המניעים לפעולה, יכולים לעשות את ההבדל בין דף נחיתה סטנדרטי לדף מוכר, כזה שמייצר לידים איכותיים.

הצטרפו אלינו ונבנה ונעצב ביחד דף נחיתה…