077-4405268

דף מכירה (נחיתה) חכם ואפקטיבי

דף מכירה ונחיתה חכם ואפקטיבי – איך עושים את זה?

דף מכירה הינו דף אינטרנטי. דף שדרכו ניתן לרכוש אונליין מוצר או שירות כלשהו. בדרך כלל הרכישה נעשית באמצעות כרטיס אשראי, בצורה מאובטחת.

דף מכירה יכול להיות סוג של דף נחיתה רק עם מטרה שונה, המטרה פה היא לבסוף -רכישת המוצר/שירות.

בדף המכירה אנחנו מספרים על המוצר שלנו, למי הוא מתאים, מה ייחודי בו ושונה ממוצרים דומים, מה היתרונות והתועלות שלו וכמובן עלויות.

כדי שדף המכירה יהיה אפקטיבי, חכם וייצר מכירות – אנחנו צריכים לדאוג להתייחס לכאב ולרצונות של קהל היעד שלנו ולתת להם עזרה ע”י פתרונות.

יש אנשים שאפילו לא מבינים שיש להם בעיה ושהם צריכים עזרה עד שלא נראה ונמחיש להם את הבעיה. הדרך להראות ללקוחות את הבעיה היא על ידי התייחסות לכאבים ולצרכים שלהם.

מה קורה להרבה בעלי עסקים שבונים דף מכירה?

הם מתמקדים יותר מידי במאפיינים של המוצר שלהם במקום בלקוח.

זה טבעי לרצות לספר לכולם כמה המוצר שלך טוב ומה יש בתוכו.

כמובן שזה חשוב להזכיר את כל המאפיינים והיתרונות של המוצר שלך בדף מכירה, אבל אנשים לא יקנו את המוצר שלך רק בגלל המאפיינים שלו אלא הם יחפשו להבין איך המוצר שלך יכול לעזור להם. לתת להם פתרון ספציפי לבעיה שלהם, לכאב שלהם.

בעולם השיווק צריך לדבר ללקוח במילים שלו. כשאנחנו מדברים במילים ובשפה של הלקוח, זה מרגיש עבורו כאילו אנחנו קוראים לו את המחשבות. נכניס לתוך דף המכירה את המילים המדויקות של הלקוחות שלנו, את הרצונות האמיתיים, החששות והכאבים.

כמה נקודות שיעזרו לכם בבניית דף מכירה חכם ואפקטיבי:

  1. מה התועלת 
    הדגישו את התועלות של המוצר/שירות שלכם. תפרטו איך כל תועלת יכולה לעזור ללקוח, מה הוא יכול להרוויח ממנה. ואיך תעשו זאת? על ידי הצגה של כאב, בעיה ומתן הפתרון לאותו כאב. תציפו את הכאבים ואת הבעיות (למרות שזה נשמע רע להציף רגשות שליליים) ועדיין, רק ככה הלקוח יבין את התועלת האישית שיקבל מרכישת המוצר בתור פתרון לבעיה שלו, לכאב שלו.

    2. ברור, שקוף ובגובה העיניים –
       כדאי מאוד שהלקוח ירגיש אמון בעמוד ובעסק שמאחוריו – הוספת שם עסק ופרטי קשר ברורים, הוספת אייקונים וגרפיקה המעידים על רמת אבטחת המידע באתר,

      פירוט מדיניות החזרים וביטול עסקה, הם חלק מהצעדים שכדאי להקדיש להם זמן בתכנון ויישום בהקמת דף המכירה שלכם.

     השתמשו בשפה ובמילים של הלקוחות שלכם, באילו מילים הלקוחות שלך משתמשים כדי לתאר את הבעיה שלהם? אילו ביטויים חוזרים על עצמם?

   3. פשטות –
בקשו מהלקוח את כל הפרטים הנדרשים לביצוע הרכישה אך אל תייגעו אותו במילוי שדות רבים ובבחירה של אפשרות אחת מבין הרבה אפשרויות רבות שיקשו עליו.

    תנו ללקוחות את ההרגשה שמדובר בהליך קל, קצר ופשוט.

  4. איסוף מידע –

   הרוכשים של היום הם פוטנציאל גם להמשך הדרך. אספו את פרטי הרוכשים (מספר נייד, כתובת מייל) ברשימת לקוחות לפי סוג דף המכירה בו רכשו. ואז הכניסו את הפרטים לרשימות דיוור ו- SMS לצורך שליחה עתידית. ניתן להציע ללקוחות שרכשו בעבר מוצרים, מוצרים נוספים שקשורים לאותם מוצרים שכבר נרכשו.

   עכשיו אתם יכולים ליצור דף מכירה/נחיתה שיצליח גם להגדיל את המכירות שלכם בעזרת מערכת הדיוור וה-SMS של SLNG.

   אז הצטרפו אלינו