077-4405268

אינטגרציה SLNG עם Integromat

כבעלי עסקים אנו רוצים שמערכת הדיוור תהיה מסונכרנת לשאר המערכות שלנו, שפניות של מתעניינים חדשים יגיעו ויטופלו בזמן אמת, שהמסרים יהיו ממוקדים ומותאמים ללקוחות, שכל המערכות המשמשות את העסק שלנו יעבדו כמערכת משומנת אחת שתסייע לעסק שלנו להתנהל בצורה טובה וחכמה יותר.בדיוק בשביל זה יצרנו אינטגרציה של מערכת הדיוור והסמס של SLNG עם אינטגרומט (Integromat). החיבור מאפשר לעסקים לבצע אוטומציה לכל התהליכים השיווקיים ובכל ליעל את העבודה בצורה משמעותית.

אז בואו נתחיל ונבין מה זה Integromat?

Integromat היא פלטפורמה המאפשרת לנו לבצע אוטומציות לתהליכים החוזרים על עצמם (בדומה לזאפייר Zapier ) כגון:

חיבור הגשות טפסים למערכות CRM וגוגל שיטס.

הרצת תהליכים מחזוריים (שבועי, שעתי, יומי, חודשי)

כל מה שזאפייר מסוגלת לבצע ועוד.

Integromat עובדת בשיטה של התניות (Triggers) ופעולות (Actions), כלומר, תוכלו להגדיר שאירוע מסוים (Trigger) באחת המערכות יתניע ביצוע פעולה (Action) ברשימת תפוצה ועוד.

דוגמה לטריגר (Trigger): כניסה של נרשם חדש לרשימה, תיוג של ליד במערכת CRM, ביצוע עסקה במערכת CRM, מענה על שאלון/סקר, ביצוע תשלום ועוד.

דוגמה לפעולה (Action): העברת נרשם לרשימה מסוימת, העברת ליד למערכת CRM או פתיחת עסקה עבור ליד במערכת CRM ועוד.

ל-integromat יותר מ – 300 חיבורים קיימים לאפליקציות מכל הסוגים והם גדלים בכ 30 חיבורים חדשים בכל חודש. אבל גם אם האפליקציה שאתם צריכים בכדי לייצר את האוטומציה שלכם לא נתמכת, אתם בהחלט יכולים להתחבר ל API של SLNG בעזרת המודולים של HTTP, JSON, SOAP ו – XML וזאת מבלי שתצטרכו לדעת קוד ברמה של מתכנת או מפתח בכיר (ובחלק מהמקרים גם מבלי לדעת קוד בכלל).

לסיכום, כולנו צריכים יותר זמן ולכולנו הזמן סופר חשוב ו- Integromat יכולה לעזור לכם לחסוך לא מעט ממנו.
את כל הזמן שתחסכו תוכלו להקדיש לדברים החשובים באמת בעסק ולא לכל מיני משימות שחוזרות על עצמן ושאפשר יחסית בקלות לדאוג שהן יתבצעו מעצמן מבלי שתצטרכו להתעסק איתן כל פעם מחדש.
אם יש לכם עסק אונליין, 99.9% שאתם צריכים להכניס אוטומציה לעסק שלכם- Integromat היא הכלי שיאפשר לכם לעשות את זה. אינטגרציה של מערכת הדיוור והסמס של SLNG עם אינטגרומט (Integromat) היא הכלי המשלים לכל האוטומציה הזו.

אז רוצים לחסוך זמן? רוצים להכניס אוטומציה לעסק שלכם? הצטרפו אלינו (ללא התחייבות וללא עלות!)
לפתיחת חשבון במערכת integromat היכנסו לקישור https://www.integromat.com/en