כיצד נגדיל את אחוזי הפתיחות של הדיוור האלקטרוני ששלחנו?

למרות מה שנראה לרבים בתחום, שיווק בדואר אלקטרוני עדיין עובד. מחקרים ממשיכים להראות שמדובר באחד מערוצי השיווק המוצלחים והממירים ביותר וככזה, מומלץ לא לזנוח את השימוש בו. אם אתם לא רואים ממנו תועלת – כנראה שאחוזי הפתיחה שלכם נמוכים. וזה באמת יכול לבאס, כי השקעתם וכתבתם וציפיתם שמשהו יקרה אבל כלום.

אז מה אפשר לעשות לגבי זה?

לגרום ליותר אנשים לפתוח את המיילים שלכם.

נשמע פשוט?

זה באמת די פשוט. בניגוד להרבה תהליכים ומהלכים דיגיטלים, פה באמת מדובר במשהו שהוא הרבה יותר קל ממה שנדמה לכם. כל מה שתצטרכו לעשות זה לכתוב שורות נושא מושכות ואטרקטיביות יותר שיסקרנו את המשתמש ויביאו את הקליק הרצוי. וזה לא מורכב מדי, באמת. חשבו על תיבת הדואר שלכם – אילו סוגי הודעות מושכות את תשומת לבכם? אילו גורמות לכם להעביר אותן לסל המחזור בלי שבכלל פתחתם?

נסו את זה. אתם תגלו דפוס מסויים. יש צעדים ברורים ואסטרטגיות מוכחות כדי לגרום לאנשים לפתוח יותר מיילים.

למה בכלל חשוב להשקיע בשורת נושא?

אם שורת הנושא לא תעניין ולא תסקרן – אין שום סיכוי שמישהו יטרח לקרא מה נמצא בפנים.

אז איך עושים שיווק בדואר אלקטרוני ואיך כותבים שורת נושא שאי אפשר לא ללחוץ עליה?

כשעושים שיווק בדואר אלקטרוני ובעיקר כשכותבים את שורת הנושא – הכי חשוב לזכור מי קהל היעד שלכם.

הנה כמה טיפים לעיצוב שורת נושא מושלמת:

 

1.עוררו סקרנות.

2.הדגישו דחיפות (במידה ומדובר במכירה של מוצר או שירות).

3.בצעו התאמה אישית לשורת הנושא וכן, גם למיילים שלכם.

4.שאלו שאלה בשורת הנושא.

5.תשלבו אימוג’יז (אבל אל תעמיסו).

6.אל תפחדו להפתח, תנו לאנשים להכיר אתכם.

7.עשו שימוש ברגש.

8.שלבו מספרים, זה מעניין ומושך את העין.

9.השתמשו בסימני פיסוק, גם סימן קריאה זה בסדר, אבל אחד (!). יותר מדי מהם ואתם בדרך הבטוחה לתיבת הספאם.

10.לעולם אל תטעו את הקוראים שלכם ושמרו על קשר בין הכותרת לתוכן המייל.