077-4405268

“הסרה מרשימה” – חובה? למה ואיך?

אנו נמצאים בעידן בו השיווק והפרסום של עסקים נעשה במדיות הקטנות,

משמע דרך האי-מיילים והמכשירים הניידים של האנשים.

השיווק הוא ישיר ופורץ לאזור הפרטי של הציבור. אין ספק שזו הדרך היום הנכונה ואף הזולה יותר לשווק.

אך יחד עם זאת אנו צריכים לזכור כי אכן מדובר בסוג של חדירה לפרטיות של האנשים.

להגיע לנייד הפרטי או למייל הפרטי של מישהו, זו יכולה להיות הצלחה וקידום עסקי, אך גם יכולה להיות חוויה לא נעימה ולהוות הטרדה מבחינת הצד השני.

ולכן בדיוק לצורך ההגנה על האזרח שחשוף לכל הפרסום הזה, קיימת במערכת הדיוור וה-SMS של SLNG האופציה של “הסרה מרשימה”.

אופצית ההסרה מגינה על שני הצדדים, הן על הצד המדוור-השולח שנתן את האופציה, והן על צד הנמען שיכול ע”י ההסרה בעצם להחליט באם להמשיך ולקבל את הדואר הפרסומי או להסיר עצמו מרשימת התפוצה.

חשוב לציין כי לאחר ההסרה בפועל – מערכת SLNG יודעת לזהות את המספרים והכתובות שהוסרו מהחשבון. וגם אם בעתיד המשתמש ישלח אליהם הודעות – המערכת תגן עליהם וההודעות לא יישלחו.

ישנן כמה אפשרויות של הסרה המתייחסות להודעות SMS:

  1. הוספת קישור להסרה בגוף ההודעה – קישור שהנמען מקליק עליו, ומגיע למסך ההסרה.
    עליו להקליד את מספר הנייד שלו, סיבת ההסרה (אופציונלי-לא חובה) ואישור.

    2.  הסרה ע”י הודעה חוזרת (לדוגמא: “להסרה השב 1/הסר”) – אופציה זו מתבצעת ע”י חיבור מספר וירטואלי,
         מספר שמחובר לחשבון של המשתמש (השולח) ואליו מגיעות ההודעות החוזרות
         המשתמש מגדיר את המילה ו/או הספרה שמשמעותה הסרה, ואז ההסרה מתבצעת אוטומטית.

הסרה בדואר אלקטרוני:

בהסרה בשליחת דיוור אלקטרוני יש מצב אחד שהוא ברירת מחדל ולא ניתן לשנותו – וזה בסוף המייל/ניוזלייטר קיים קישור "הסרה מרשימת תפוצה".

הקישור הזה מוביל את הנמען למסך ההסרה ובו עליו רק לציין את סיבה ההסרה (אופציונלי-לא חובה) ואישור.

ישנה אפשרות להוסיף קישור "הסרה מרשימה" גם בראש המייל.

אפשרות זו נתונה לשיקול דעת המשתמש השולח את הדיוור.

אנו רוצים לעזור לכם לשווק ולקדם את העסק שלכם, אך אנו גם דוגלים בהגנה על האזרח שלימים גם יהפוך להיות הלקוח שלכם!

הצלחנו להעביר את המסר? אז בואו גם ניישם אותו ביחד….

הצטרפו אלינו