077-4405268

שאלות נפוצות

ממש לא. המערכת עובדת כמו אתר אינטרנט ידידותי ופשוט לתפעול: באמצעות שם משתמש וסיסמה אתה מתחבר אליה, מכל מחשב, ומתחיל לעבוד. אתה מוזמן להכנס ולנסות (בחינם), ולהיווכח עד כמה זה פשוט!

לא, המערכת כוללת ממשק משתמש פשוט וידידותי בעברית מלאה ובתמיכה של סרטונים וצוות תמיכה מסור וזמין.

דיוור ישיר הוא כלי שיווקי, והדרך היעילה ביותר לארגון לשמור על קשר עם לקוחותיו . דיוור ישיר מאפשר לעסק לקדם מוצרים ושירותים, ולעדכן במידע חדש או במבצעים את הלקוחות שלו. חשוב להדגיש כי אין הכוונה להפצת "ספאם", אלא לתקשורת לגיטימית עם לקוח ובכפיפות להסכמתו. הדיוור הישיר נעשה במערכת SLNG ע“י דיוור אלקטרוני (מיילים) וע“י מסרונים (הודעות SMS.

דיוור ושליחת SMS דרך מערכת SLNG מאפשר הפצת מידע למספר רב של לקוחות קיימים ופוטנציאליים, ובעלות נמוכה יחסית. הוא מאפשר למנהל השיווק לחשוף את לקוחותיו למסר – ללא פעולה אקטיבית מצד הלקוח (בניגוד למדיות אחרות הדורשות פעולה אקטיבית מצד הלקוח).

הוא אף מאפשר מעקב קל ונוח אחר ההודעות שנשלחו, ואחר תגובת הלקוחות אליהם. בזכות הדיוור וקמפיין הSMS ,העסק יכול לצבור מאגר עצום של לקוחות המעוניינים לשמור איתו על קשר. הוא אף "ירוק" יותר – וחוסך שימוש בנייר.
לקוחות עסקיים יכולים להשתמש במערכת ליחסי ציבור, עלוני מידע (ניוזלטרים), קטלוג מוצרים, הצעות מחיר, שליחת מבצעים, מכתבים ועוד.
לקוחות פרטיים יכולים להשתמש במערכת להפצת הזמנות לאירועים, אישורי הגעה, עדכונים שוטפים ועוד.

הכל בסדר, מותר לשלוח דברי דואר לנמענים שהסכימו לכך מפורשות בעת הצטרפותם לרשימת התפוצה שלך, בהתאם להוראות החוק. עם זאת, החוק מחייב לאפשר לנמענים לבטל את הסכמתם בכל עת, ומשום כך, כל ההודעות ששולחת מערכת SLNG מאפשרות לנמען לבקש את הסרתו מרשימת התפוצה. פרטיו של נמען שביקש את הסרתו מועברים ישירות לרשימת "הוסרו", וכך המערכת מודאה שלא יישלחו אליו הודעות, גם אם בטעות יוזנו פרטיו שוב לאחת הרשימות.

באופן עקרוני אפשרי. למערכת SLNG יש ממשק API מתקדם המאפשר את האינטגרציה בין המערכת של הלקוח לבין מערכת SLNG .לפרטים נוספים ניתן להוריד מדריך למשתמש בתפריט ”מאפיינים“>> ”ממשקים“ ו/או ליצור קשר עם התמיכה שלנו והם ישמחו לעזור ולתת פרטים נוספים.

אין מגבלה על כמות אנשי הקשר ברשימת התפוצה (קבוצה) אליה ניתן לשלוח דיוור, וניתן גם לשלוח לכמה רשימות תפוצה במקביל.

גם כאן – אין מגבלה על כמות הקבוצות, שאותן תוכל לפלח ולסווג לפי צרכיך ומאפייני העסק שלך.

בודאי. ניתן לשייך כל נמען למספר בלתי מוגבל של קבוצות. חשוב גם לדעת שהמערכת דואגת שנמען ששייך ליותר מקבוצה אחת, לא יקבל את אותה הודעה פעמיים!

קיימות מספר אפשרויות לייבוא של אנשי קשר למערכת SLNG:

1 .העתק/הדבק מקובץ אקסל (Excel) – האופציה הנוחה ביותר. מתאימה לייבוא של עד 15,000 אנשי קשר בשלב שליחת ההודעה.

2 .יבוא נמענים – יבוא קובץ אקסל/CSV.

3 .הוספת נמען ידנית – תפריט – ”נמענים“ >> ”הוספת נמען“ -אפשרות זו מומלצת כשאין כמות גדולה של אנשי קשר.

לאחר ”יבוא הנמענים“ יש להיכנס ל“תור היבוא“>> ”ארכיון היבוא“ ושם ניתן לקבל דוח מפורט של אנשי הקשר שיובאו למערכת, ואנשי הקשר שלא יובאו ומדוע. כאשר הסיבות יכולות להיות : כפילות של מספר סלולארי/דואר אלקטרוני, סלולארי/כתובת שגויים.

כן, וגם נתונים נוספים: האם הם פתחו אותו, האם לחצו על קישורים שהופיעו בו, וגם מידע אודות מי שלא קיבל את ההודעה, המערכת נותנת אינדיקציה לגבי הסיבה לכך: האם מדובר בכתובת מייל או מספר סלולרי שגויים או בבעיה זמנית. את כל המידע הנ“ל ניתן לראות בתפריט ”דוחות“, הדוחות הנ“ל מתעדכנים בזמן אמת. לכל הודעה יש את הדוחות והסטטיסטיקה הספציפים שלה.

כן, בהחלט. מנגנון זה מתווסף לכל דיוור באופן אוטומטי, וניתן לראות אותו בחלק התחתון של כל דיוור שנשלח דרך המערכת.
בהודעות SMS קיים קישור להסרה שהמשתמש רשאי להחליט באם להוסיפו להודעה.
המשתמש יכול גם להסיר ידנית את הנמען מרשימת התפוצה ע“י כניסה ל“נמענים“ >> בחירת הנמען >> ”הסר מרשימה“

מנגנון זה קיים כדי לאפשר לאיש הקשר חופש בחירה מוחלט, באם לקבל תוכן שיווקי מחברה מסוימת או לא. תמיכה במנגנון זה מעוגנת בחוק הספאם, ומחייבת כל גורם שמבצע דיוור פרסומי. כמו כן, המערכת שומרת תיעוד מדוייק של רישום והסרת אנשי הקשר.

וודאי. לאחר סיום עריכת הדיוור/SMS ,במסך האחרון ”הגדרת זמן שליחה“, ניתן לבחור באופציה – שלח בתאריך XXX ובשעה XXX ולקבוע את זמן התחלת השליחה הרצוי.
כמו כן ניתן לתזמן את ההודעה לפי תאריך מוגדר לכל נמען ספציפי, כגון – תאריך יום הולדת, תאריך פקיעת ביטוח ועוד.

בהחלט, ובקלות רבה: תבניות הדיוור המתקדמות של SLNG מציעות מגוון אפשרויות למיקום וגודל תמונות, שתוכל להעלות בקלות רבה מן המאגרים שבידך. התבניות מאפשרות גם שילוב קישורים והופעתם בצורה אסתטית ונקיה בניוזלטר.

בהודעות SMS ניתן לצרף קבצים ותמונות – כאשר המערכת הופכת את הקובץ המצורף לקישור בגוף ההודעה.

בודאי. בדיוור אלקטרוני הנמען מקבל את המייל כששמך מופיע בתור השולח, וכל התבניות מאפשרות להוסיף פניה אישית בתחילת המייל.
בהודעות SMS ניתן לבחור מאיזה מספר שולח לשלוח את ההודעה או אף להזין אותיות (באנגלית) בתור שם שולח.
ניתן גם להזין נתונים אישיים נוספים כמו תאריך לידה, שמות ילדים וימי הולדתם, ולהיעזר במערכת למשלוח אוטומטי של ברכות או התייחסויות אישיות אחרות. הכל כדי שתוכל לתת ללקוח שלך תחושה שהוא יחיד ומיוחד…

ישנן 3 אפשרויות לקבלת תגובה חזרה להודעת SMS:

1 .הגדרת מספר הנייד כ“מספר השולח“ בהודעת ה SMS.
כך אנשי הקשר יוכלו להגיב חזרה למספר הנייד שמופיע להם בהודעה.
2 .שליחת SMS עם קישור לדף נחיתה עם טופס רישום.
ניתן לעצב דף נחיתה במערכת, עם טופס הרשמה למילוי פרטים. אנשי הקשר יקליקו על הלינק המופיע בהודעת ה SMS וימלאו את הטופס.
את המידע שעודכן בטופס, ניתן לראות בחשבונך במערכת.
3 .באמצעות מספר וירטואלי* המחובר לחשבונך במערכת SLNG. את ההודעות החוזרות ניתן לראות בחשבון במערכת ולהוצאי דוח אקסל מפורט.
*אפשרות זו כרוכה בתשלום חודשי של שכירות מספר וירטואלי.

משרד התקשורת החליט לפני מספר חודשים על רגולציה חדשה בנוגע לזיהוי שולח מספרי בהודעות SMS .מטרת הרגולציה – למנוע התחזות בשליחת הודעות ולהמנע ממצב בו הודעות שנשלחות תהיינה בעלות זיהוי שולח מספרי שלא אומת כזיהוי של הגורם השולח.

1 .באם אתם שולחים עם מספר שולח שמי (טקסט באנגלית) – אין צורך לבצע אימות.
2 .באם אתם שולחים עם מספר שולח מספרי (שאינו מספר וירטואלי של SLNG – (יש לבצע אימות חד פעמי למספר הרלוונטי, כאשר ישלח למספר הנ“ל קוד שאותו תקישו בשדה המתאים ותהליך האימות יושלם.

במסך הכניסה למערכת קיים כפתור "שכחת סיסמא?". ניתן לשחזר סיסמאות דרכו, באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני של המורשה בחשבון.

בעמוד הבית בחשבונך בצד שמאל של המסך – תחת הכותרת ”חשבונך האישי“ מופיע הפירוט של תוכנית החשבון שלך ויתרת הדיוורים ו/או ה-SMS שנותרו לך.

ממש לא! כל עוד רכשת בנק דיוורים או בנק SMS ההודעות הן שלך ללא מגבלת זמן.

אתה מוזמן לפנות אלינו בדוא"ל, דרך טופס ההתקשרות באתר או בטלפון 077-4405268 ,ונשמח להשיב!